Apotheek Jonckheere - Digi Pharma kreeg begin juli 2020 een nieuwe eigenaar en gaat verder onder een nieuwe naam. Van harte welkom!

Op Pc, TABLET of SMARTPHONE

Bestel online,
waar je ook bent

Altijd in verbinding met onze apotheek. Digitaal én persoonlijk!
Het gaat snel en eenvoudig.
Bovendien ligt je bestelling netjes voor je klaar in de apotheek.

En haal je product(en) later af in de apotheek

Zo gebeurd, waar je ook bent

Via de chatfunctie krijg je antwoord van één van onze apothekers.

Stuur een foto door, dan leggen wij het voor je klaar

Beter dan de wachtrij!

Zo activeer je je verbinding met onze apotheek

Surf naar farmad.online. Registreer en laat jouw toegang tot de apotheek activeren. Dit kan in de apotheek of vanop afstand.

Download Mijn Farmad Apotheek en installeer de app.
Registreer en laat jouw toegang tot de apotheek activeren. Dit kan in de apotheek of vanop afstand.

mobiele app apotheek

Ontdek alle stappen in het registratieproces en de mogelijkheden van de applicatie via de snelstartgids hieronder.

Toch nog vragen? Check deze FAQ (veelgestelde vragen)...

Alle producten die in de apotheek verkrijgbaar zijn, vind je ook in de applicatie. 

Ook voorschriftplichtige medicatie kan gereserveerd worden, maar moet wettelijk altijd afgehaald en betaald worden in de apotheek. 

Voor de andere producten kan je, indien gewenst, wel op voorhand een betaling doen via payconiq of overschrijving. Wij geven jou dan het te betalen bedrag door via de beveiligde communicatie in de applicatie, na bevestiging van jouw bestelling.

(ter info: prijzen van de afzonderlijke producten zijn momenteel nog niet zichtbaar in de applicatie, je mag deze echter altijd vrijblijvend bij ons opvragen via de berichten-functie)

Wij ontvangen jouw aanvraag in de apotheek en checken de beschikbaarheid van de producten. 
Je krijgt van ons vervolgens een bevestiging of al jouw producten kunnen afgehaald worden en vanaf welk tijdstip.
Deze beveiligde communicatie verloopt volledig binnen de applicatie. Onder webbestellingen kan je zien welke status jouw bestelling heeft.
Indien je dit aangevinkt hebt in jouw profiel, word je ook via email op de hoogte gehouden van alle binnenkomende communicatie.

Jazeker, gebruik hiervoor de optie “berichten” in de applicatie.

Dit is een beveiligd kanaal voor communicatie en wordt enkel door onze apothekers gebruikt. Wij geven jou met plezier extra uitleg of advies.

Deze gesprekken kan je ook later nog raadplegen.

Om jou de beste farmaceutische zorg te bieden, is jouw account gekoppeld aan jouw medicatiehistoriek. Dit laat toe dat onze apothekers de gevraagde medicatie aftoetsen op basis van jouw risicoprofiel en jou persoonlijk advies kunnen geven over het gebruik.

Wil je medicatie bestellen voor iemand anders, bv als ouder of mantelzorger? Dat kan zeker ook.

Hiervoor moet je wel toestemming – een mandaat – krijgen van de betrokken patiënt (uitgezonderd kinderen).

Meer info over deze toestemming vind je in dit boekje.

Jazeker, kies hiervoor binnen de optie “nieuwe bestelling” voor de mogelijkheid “met een doktersvoorschrift”. 

Je kan ofwel een foto nemen van je voorschrift ofwel de barcode intypen in het bericht indien het om een elektronisch voorschrift gaat.

De doorgezonden voorschriften komen onder “berichten” te staan, je hebt dus ook de mogelijkheid om hier extra info door te geven over het voorschrift (bv. slechts enkele producten nodig, de rest uitstellen).

Dit wil zeggen dat het product normaalgezien al aanwezig is in de apotheek.

Staat deze vermelding er niet bij, dan moeten we het product doorgaans bestellen bij onze farmaceutische groothandels. Dit duurt echter meestal maar een halve dag.

We brengen jou sowieso op de hoogte van de leverbaarheid en het af te halen tijdstip, ongeacht de vermelding “onmiddellijk beschikbaar”.